Translate


lördag 7 februari 2009

Härliga lördag...

Ligger i sängen och kollar på barnprogram (jonsson&pipen) riktigt bra tv! meddans Emma sliter ut sig på jobbet. Sen kämpar jag mig upp ur sängen denna kamp varade nog i ca 20min sen va ja uppe och pratade med kaffekokarn. Vid 11.30 stiger svärfar in genom dörren och vi tömmer lägenheten på möbler....vi kom överens om att jobba på en flyttfirma måste vara bland de tråkigaste jobben som finns. Vi kör lasset te svärföräldrarna där ja får kaffe, mat och en syn te gudarna...Svärfar i baddräkt!!! denna utstyrsel ska han ha på sig vid ett uppträdande ikväll på en storfest där dem ska spexa...

Nu är jag och Emma i lägenheten igen å tömmer den på mer prylar(skit). Senare ikväll ska vi te Malin&Jens på wok och sen åker vi tillsammans te festen som Emmas föräldrar är på, där vi ska filma när dem uppträder.

Detta blir min 3e helg utan en droppe alkohol!!! Å de känns inte...konstigt va kroppen anpassar sig. Är detta tecken på fördärv???

1 kommentar:

Anonym sa...

syndare!