Translate


lördag 14 maj 2011

Besiktning slutar me inläggning!!

Emma har fått lite pyspunka på fostervattenhinnan!!
Vi sätter in bilbarnstolen och jag tar med mig kamran och vi åker hemifrån. Som tur va beslutade jag att vi tog med oss bb väskan utifall att nått händer!!
Och vi kom bara ner te bygghandeln så säger emma att de är nått blött i trosan!! Jaha säger jag å letar upp en toa te henne å så går jag in å köper lite saker. Sen säger jag te emma att ringa in å fråga på förlossningen om de kan vara vattnet.
Vi ska komma in för en undersökning och javisst va de lite utav vattnet som pyser ut. Detta slutar med att emma får stanna över eftersom huvudet inte är fixerat och vill då vara säkra på att navelsträngen inte kommer i kläm. Så på måndag om inte bebisen själv gjort nått av saken att komma ut kör dom igång emma!!

Så jag har sprungit vilse på sjukhuset, förpestat 2st toaletter på förlossnings avdelningen och ätit smörgåstårta:) nu villar jag i Emmas säng på våning 5 där lyxsviten hon fått ligger !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas allt går bra älsklingar//Pappa

Carro sa...

Oooh, nu är det spännande! Hör av dig så fort det blivit något! Håller alla tummar och tår att allt ska gå bra! Krama Emma från mig!

Anonym sa...

lycka till ungdomar tycker Roland o hela östra