Translate


söndag 25 april 2010

Trädgårds möblerna åkte fram och....


Grillen fräste till några köttbitar MUMS..Ja nu efter en vecka utan att kunna mobil-blogga så har det äntligen löst sig med den saken.
Vi åkte iväg till Tuna Park i Eskilstuna i lördags där tjejerna shoppade lite tyg att ha på sig och jag gick förbi en telenor butiken och tänkte att min tele är ju sönder vilket den har varit i ett år snart och att jag kanske kan få en ny....Visst kunde jag det och jag kunde i princip välja vilken jag ville:) de stod mellan en tele och en iphone...gick ett varv i varuhuset för att tänka lite till och gick tillbaka å sa jag tar iphonen. Kanske dumt men va fan ja måste ju prova denna maskin och visst den e ju bra..men vi får se va framtiden säger, ja tror den håller te september!

Inga kommentarer: