Translate


söndag 12 juli 2009

Gardagens utflykt med dom grekiska vannerna som vi lart kanna har nere








































Efter 2tim somn kom vara nya vanner a hamtade oss och vi akte ivag for att surfa pa vastkusten ungefar 1tim bilfard.. Jag fick en flaska hemkort pa 70% utav dem...vi hade tidigare under veckan slagit vad om vem som kunde dricka mest...men vi la den utmaningen pa hyllan och han gav mig istallet en flaska....Dom fragade om jag kunde tanka mig att bo har nere permanent men no way!! I tell them..I miss my shit weather.
For ovrigt har vi det bara fint 40-45 grader manga langa sena kvallar och har har vi ingen klocka utan vi gar efter hunger torst och lust!
Ikvall ar det ett ar sedan vi traffades forsta gangen sa vi ska fira med att ata god mat! Och kanske ha sex for forsta gangen>)






2 kommentarer:

Sandra sa...

GRATTIS SÖTISAR! Tänkte skicka ett sms imorgon, sikken tur jag tittade in hos er idag da :)

Sandra sa...

VI ÄR AVUNDSJUKA HÄR HEMMA!