Translate


onsdag 4 mars 2009

Tider från förr....



De är många år sedan nu...Joddla me siv spelade på trädgårn i Göteborg en sen sommar. För första gången skulle jag ut i Göteborg och festa, då måste man ju göra detta på ett speciell sätt tänkte jag och tog på mig en nackkrage och ett par riktigt fula glasögon,
Så där stod jag längst fram i denna utstyrsel och hoppade till musiken, har aldrig blivit så väl omhändertagen utav någon personal nångång....I baren behövde man inte stå länge innan man fick sin öl!
När dom frågade vad som hade hänt svarade jag att jag hamnade under trösken! Inte många där inne på denna nattklubb som visste va en trösk va. Men de bästa av allt var att när spelningen var över så kom Joddla me siv gänget å satte sig vid vårat bord och groggade hela kvällen!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Haha vad rolig du är :P

Anonym sa...

Fan, då skulle man levt